Paper Lace

Dziś nareszcie zebrałam się do wstawienia stylizacji z moją ulubioną koronkową sukienką z Zary. Sukienkę kupiłam jakieś 7 miesięcy temu na specjalną okazję – pokaz mody zaprzyjaźnionego projektanta😉 Zrobiłam fotki i zbierałam się do wstawienia ich na bloga (najpierw należałoby powiedzieć – „założenia bloga”) przez baaaardzo długi czas.. Wreszcie nadszedł ten piękny dzień🙂

I finally had some time to add the post with my favourite lace dress from Zara. I bought it about 7 months ago for a special occasion – my friend’s fashion show😉 I took some photos and i was going to put it on my blog (first i should say – create the blog) a loooong time ago.. At last this beautiful day has come🙂

Sukienkę kupiłam w Zarze za około 169zł (nie pamiętam dokładnie), ponieważ do mojej figury była troszkę za długa i kończyła się w niezbyt korzystym dla mnie miejscu, postanowiłam radykalnie ją skrócić!! Bałam się to zrobić, żeby nie popruła się koronka, ale po wielu przymiarkach złapałam za nożyczki.. A żeby sukienka układała się lepiej (i była zgodna z moim jej wyobrażeniem) uszyłam do niej ręcznie haleczkę. Kupiłam kilka rodzajów tiulu – błyszczący, sztywny i ten bardzo delikatny z drobnymi wzorkami, zapłaciłam za nie łącznie 90zł! (ale dużo materiału nadal mi zostało). Pracowałam nad nią całą noc i dzień, wszyłam nawet zameczek. Poniżej to, co z moich prac wyszło.

I bought the dress in Zara for about 169zł (i don’t remember exactly).Because to my figure it was too long and it finished in very unfavourable point of my leg, i’ve made the decision i will radically cut it!!! I was really afraid for the lace to unstitch, but after lots of fittings i took the scissors and i did it. In order to fit the dress better to my body (and so it was as i thought it’s gonna be) I made the slip. I bought few kinds of tulle fabrics – shiny, stiff and very soft with small patterns, paid together 90zł (but still have lots of fabric left). I was working on it day n night, i even sew in a zip. Below u can see what has worked out from my effort.

Ale może najpierw zdjęcie, które zainspirowało mnie do stworzenia mojej sukienkiBut first photo which has inspired me to make my look :

A oto moja wersja w „Zarowej” sukience (dokładnie tak byłam ubrana na pokazie mody) / And this is my version in Zara dress (i was dressed exactly like this at the fashion show):

Sukienka / Dress – Zara

Buty / Shoes – Zara

Pasek / Belt – H&M

Kilka miesięcy później (zmiana fryzury, dodatków – paska, butów i biżuterii) / Few months later (change of hairstyle, accessories – the belt, shoes and jewellery):


8 thoughts on “Paper Lace

Leave a comment

