Rock’n’Roll Baby!

Klimaty rockowe są mi bliskie i łapię się na tym, że w mojej szafie można znaleźć wiele różnych, ale czarnych sukienek😛 Tak samo jest z butami – wiele par butów, ale w większości czarne! Na moją obronę powiem, że czarny pasuje mi do koloru skóry i przeważnie noszę go tylko na wieczorne wyjścia do klubów.

Rock vibes are close to me and i catch myself buying only black dresses, many different shapes, but still black😛 The same with shoes – lots of shoes, but also lots of black shoes! To defend myself i’ll say that black color fits my skin tone and usually I wear it only when i go out to clubs.

Tym razem też założyłam czarną sukienkę, ale rozkloszowaną, żeby optycznie powiększyć biodra (!) i zrównoważyć proporcje, gdyż jestem dość szczupła. Uwielbiam sukienki z topshopu, super zrobione, idealnie pasują do figury i mają niebanalne formy. Moja ma skrzyżowane ramiączka i prześwitującą górę i plecy.

So this time i also wore black dress but flared to make my hips look bigger (!) n make the proportions, because im quite slim. I absolutely love dresses from Topshop, very well made, ideal to the figure n have extraordinary forms. Mine has crossed straps n visible top n back.

Sukienka / Dress – Topshop

Buty / Heels – deezee.pl

Bransoletki / Bracelets – edibazzar.pl

Kurtka/ Jacket – Mango

xoxo

Karollyn’s World


11 thoughts on “Rock’n’Roll Baby!

Leave a comment

