Making of Mrozu videoclip!

Przez ostatnie dni znów nie miałam czasu na bloga.. Dużo się działo, mnóstwo zajęć w pracy, znów odwiedziłam Katowice, ale to o czym chcę napisać, to praca przy teledysku Mrozu „1000 metrów nad ziemią”, tak się składa, że jest to moja ulubiona polska piosenka ostatniego czasu😀 Dostałam taką możliwość od mojej ulubionej stylistki Iwony Łęczyckiej :* (o której wspominałam już chyba kilkukrotnie). Tak więc przez 2 dni byłam asystentką Iwony i pomagałam ubierać zespół do nagrania, aktorów i statystów (a mój pierścionek nawet gra pewną rolę w teledysku ;D). Było dość dużo do ogarnięcia i po 2 dniach prawie 20godzinnej pracy każdego dnia wszyscy byliśmy padnięci, ale to cudowne doświadczenie i już wiem, że chciałabym tak pracować w przyszłości!!

Do stylizacji współczesnych użyłyśmy ubrań z kilku warszawskich showroomów, ale także z prywatnej kolekcji Iwony, która przerabia swoje ubrania tworząc niesamowite i oryginalne rzeczy (szczególnie uwielbiam jej kurtki!❤ ). Natomiast do stylizacji na lata 60te wypożyczyliśmy garnitury i marynarki od rewelacyjnego meksykańskiego projektanta Rodrigo de la Garza😉 Zresztą sami zobaczcie jak to wyszło:

Past few days were crazy busy for me n i didnt have time for blog again.. A lot was going on, loads of activities at work, i went to Katowice again, but what i want to write u about is work at Mrozu videoclip to song „1000 metrów nad ziemią”, it’s my favourite polish song in recent times😀 I got the opportunity from my favourite stylist – Iwona Łęczycka :* (i mentioned about her a few times). So i was Iwona’s assistant for 2 days and i helped her to dress the band, actors n extras (and my ring played some part in the videoclip ;D). We had a lot of work to do n after 2 days of working for almost 20 hours every day we all were exhausted but it was an amazing experience for me n i already know i want to work like that in the future!!

To the modern stylizations we used clothes from few warsaw showrooms, but also from Iwona’s private collection, she remakes her clothes in a special way n creates amazing n original things (i particularly love her jackets!❤ ). Whereas to the 60’s stylization we borrowed amazing suits n jackets from the sensational Mexican designer Rodrigo de la Garza😉 Besides see how it came out:

 

Zgadnij kto to?😉

Rodrigo de la Garza jackets

 P.S. Zachęcam do obejrzenia!😉

PS Check it out!😉

http://www.youtube.com/watch?v=PJQhDu25Xvw&feature=youtu.be

http://muzyka.interia.pl/teledyski/teledysk/mrozu-1000-metrow-nad-ziemia,358295

xoxo

Karollyn’s World


6 thoughts on “Making of Mrozu videoclip!

  1. Super! Twoj blog to dobra promocja dla osobowości ze świata mody, które wspominasz… powinni Ci być wdzięczni hehehe😉 Widze że coś się dzieje, idziesz do przodu, posmakowalas juz pracy na planie więc życzymy chyba wszyscy samych sukcesów, no oby tak dalej – powodzenia Karollyne!😉

    Lubię

    1. Dziękuję za miłe słowa!😉 Też tak myślę, że powinni być mi wdzięczni ;P Ale ja z chęcią promuję każdego, kto robi coś dobrego i wartego uwagi i tak zawsze będzie na moim blogu.
      pozdrawiam serdecznie!
      Karollyn’s World

      Lubię

Leave a comment

