Malvare Bracelets

Jestem wielką fanką bransoletek z kuleczek, które są ostatnio bardzo popularne wśród blogerek, celebrytek, itd.  Niedawno zamówiłam przez internet 3 bransoletki z kuleczek i dziś właśnie dostałam przesyłkę😉 Chciałabym dodać jeszcze do mojej kolekcji bransoletkę z kuleczek z pierwszą literą mojego imienia. Podobają Wam się tego typu dodatki?

I’m a big fan of marble bracelets, which are very popular lately among bloggers, celebrities, etc.  I’ve ordered 3 marble bracelets recently and just got the package today😉 I would also like to add to my collection a marble bracelet with the first letter of my name. Do u like such accessories?

How lovely packed ;)
Lovely package😉
bracelets 007+
Malvare
bracelets 011+
Sinner or saint?

xoxo

Karollyn’s World


2 thoughts on “Malvare Bracelets

Leave a comment

