East Fashion – Międzynarodowy Festiwal Mody

Trochę przez przypadek miałam okazję być w sobotę na Międzynarodowym Festiwalu Mody East Fashion w Lublinie. Przez przypadek, bo nie znałam tego wydarzenia wcześniej (jak się później okazało była to 1 edycja!). Ogłoszenie znalazłam w internecie, a że akurat jechałam w ten weekend do Lublina, to nie mogłam opuścić tego eventu, choćby z ciekawości i zrobienia kilku zdjęć dla was. Początkowo myślałam, że będzie to tylko kilka zdjęć i nic ciekawego.. Jak bardzo się myliłam! Spędziłam tam pół dnia, byłam na wszystkich pokazach i rozładowałam telefon robiąc dziesiątki zdjęć😀 Bardzo żałuję, że tak późno się o tym dowiedziałam i przyjechałam tylko na ostatni dzień pokazów. Co prawda frekwencja była dość niska (przynajmniej w sobotę), bo wydarzenie nie było chyba dobrze rozreklamowane, ale moje wrażenia są bardzo pozytywne! Z mojego puntku widzenia to dobrze, bo czułam się jak na prywatnym pokazie, VIP. Nawet wygrałam słodką nagrodę w loterii wizytówkowej🙂 I zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie uczestników, którzy wytrwali do końca (przez cały dzień było nas więcej).

Za rok też jestem!🙂

A little by chance I had an opportunity to be at the International Festival of Fashion – East Fashion in Lublin on Saturday. By accident, because I didn’t know this event before (as it turned out it was the very 1st edition!). I found the ad on the internet, and as I was just going to Lublin this weekend, I couldn’t miss this event, even if only out of curiosity and to take a few photos for you. At first I thought it would be only a few photos and nothing interesting.. How wrong I was! I spent half a day there, I was on all shows and unloaded the phone taking dozens of photos😀 I regret I found out about it so late and came just for the last day of the shows. Although the attendance was quite low (at least on saturday), probably because the event was not well advertised, but my impressions are very positive! From my perspective it was good, I felt like it was a private show, VIP. I even won a sweet prize in a  business cards lottery😉 We also took a photo of all the participants who endured to the end (throughout the day there were more of us).

I’ll be there next year for sure!🙂

dsc_1581

dsc_1582
Sufit w sali konferencyjnej / The ceiling at the conference room

Program festiwalu w skrócie : pokazy mody (również dyplomowe kolekcje z Lubelskiej Szkoły Sztuki i Projektowania), warsztaty, wystawa m.in. rysunków żurnalowych, oraz targi mody, gdzie można było kupić konkretne ubrania. Dzięki festiwalowi East Fashion poznałam szkołę, o której wspomniałam wyżej – Lubelską Szkołę Sztuki i Projektowania. I mogę już oficjalnie ogłosić, że od przyszłego tygodnia zaczynam zajęcia na kierunku – Projektowanie Ubioru😉 Relacja i zdjęcia będą na bieżąco.

Muszę też tutaj wspomnieć, że wybór miejsca wydarzenia – Lubelskiego Centrum Konferencyjnego, to był strzał w 10tkę! Futurystyczny budynek, nowy, piękne wnętrze, cudowne sufity… szczególnie w sali konferencyjnej, w której odbywał się pokaz.

The program of the festival in a short : fashion shows (including graduate collections of the Lublin School of Art and Design), workshops, exhibition of fashion illustrations, and fashion fair where you could buy specific clothes. Thanks to the East Fashion Festival I got to know the school which I mentioned above – Lublin School of Art and Design. And I can now officially announce that in a week I’m starting classes at the major – Fashion Design😉 The report and photo story will be up to date.

I must also mention here that the choice of the event location – Lublin Conference Centre, was a bull’s eye! The futuristic building, new, beautiful interior, amazing ceilings.. especially in the conference room, where the show took place.

building-collage
Mama i ja w Lubelskim Centrum Konferencji / Mom & me at the Lublin Conference Centre
kolaz
Zdjęcia z gali inauguracyjnej / Photos from the inauguration gala– Źródło zdjęć/Source : http://www.kurierlubelski.pl/styl-zycia/a/festiwal-mody-east-fashion-w-lublinie-zdjecia-wideo,10606608/

A oto moja relacja fotograficzna z ostatniego dnia wydarzenia :

And here is my photo relation of the last day :

dsc_1589
Pokaz kolekcji dyplomowej Joanny Krupy z Lubelskiej Szkoły Sztuki i Projektowania / Fashion show of Joanna Krupa graduate collection of the Lublin School of Art and Design

kolekcja-1

Pokaz kolekcji dyplomowej Patrycji Koniarskiej z Lubelskiej Szkoły Sztuki i Projektowania / Fashion show of Patrycja Koniarska graduate collection of the Lublin School of Art and Design

dsc_1597

kolekcja-2

dsc_1613

kolekcja-3

Pokaz kolekcji dyplomowej Krystyny Żuchnik z Lubelskiej Szkoły Sztuki i Projektowania / Fashion show of Krystyna Żuchnik graduate collection of the Lublin School of Art and Design

kolekcja-4

dsc_1634

dsc_1638

Strefa showroom ze stoiskami wystawienniczymi różnych firm :

Showroom zone with stands of different companies :

dsc_1648

dsc_1649
Via Moda

dsc_1651

Salon sukien ślubnych Demi :

Wedding dresses salon Demi :

kolekcja-5

kolekcja-6

kolekcja-7

dsc_1688

 

dsc_1701

pokaz-1

dsc_1722

pokaz-2

pokaz-3

pokaz-4

pokaz-5

dsc_1746

Wystawa rysunków żurnalowych :

Fashion illustration exhibition :

wystawa-1

wystawa-2

dsc_1778

dsc_1774
I ja / Me😛

Suknie ślubne Parisel :

Parisel wedding dresses :

pokaz-6

dsc_1801

pokaz-7

dsc_1810

parisel-1

parisel-2

dsc_1827

parisel-3

dsc_1839

parisel-4

dsc_1867

dsc_1881

filharmonia
Ja i mama na tle odnowionej Filharmonii Lubelskiej / Me & mom on the background of renovated Lublin Philharmonic Hall
budynek
Lubelskie Centrum Konferencji z zewnątrz / Lublin Conference Centre from the outside

Pokaz Tutu Princess :

Tutu Princess Show :

dsc_1903

tutu

dsc_1916

dsc_1919

Paulina Niska – kolekcja premierowa :

Paulina Niska – premiere collection :

pokaz-8

pokaz-9

img_2778

img_2781

img_2793

img_2802

img_2806

img_2812
Omina Otsieno

img_2820

collage-1

img_2831

img_2839

img_2842

img_2853

img_2864

img_2866

14322495_1371646059542294_1780512263823809748_n

img_2873
Moja słodka nagroda – Krówki z Lublina😉 / My sweet prize
img_2868
Na scenie😉 / On the stage😉
img_2876
Sukienka – NewLook , kurtka – NewLook, sandałki – H&M, torebka – Bershka, okulary – Hugo Boss

Enjoy the day!

xoxo

Karollyn’s World


3 thoughts on “East Fashion – Międzynarodowy Festiwal Mody

Leave a comment

